1 Eylül 2008 Pazartesi

ALKAN NAKLİYAT































8 yorum:

Unknown dedi ki...

Evden eve nakliyat FİRMA REHBERİ SİZDE NAKLİYAT SİTNİZ VARSA EKLEYİN

Unknown dedi ki...

evden eve nakliyat hizmetleri

Adsız dedi ki...

Bilgileriniz harika. hurda demir hakkında bilinmedik tüm bilgilere bizden ulaşabilirsiniz.

Unknown dedi ki...

Turhal istanbul evden eve nakliyat

evden eve nakliyat

Unknown dedi ki...

Alkan Nakliyati kesinlikle tavsiye etmiyorum. Bu kadar baştan savma is yapılabilir. Eşyalarım berbat halde yazıklar olsun.

UÇAR dedi ki...

Ahmet Uçar 09.10.2014 tarihinde eşyamı taşıttım taşıma esnasında 1 kolimi çaldılar sakın siz kolilerin üzerine içindekilerle ilgili bilgi yazmayın ben ÇEYİZ kolisi diye yazmıştım maalesef çaldılar buradan ALKAN NAKLİYATI kınıyorum.

UÇAR dedi ki...

Ahmet Uçar 09.10.2014 tarihinde eşyamı taşıttım taşıma esnasında 1 kolimi çaldılar sakın siz kolilerin üzerine içindekilerle ilgili bilgi yazmayın ben ÇEYİZ kolisi diye yazmıştım maalesef çaldılar buradan ALKAN NAKLİYATI kınıyorum.

Vector dedi ki...

- Azerbaycan Nakliye
- Özbekistan Nakliye
- Kazakistan Nakliye
- Kırgızistan Nakliye
- Tacikistan Nakliye
- Türkmenistan Nakliye